Fullt upp!!

En kompis frågade mig för ett tag sen vad jag gör hela dagarna. När man inte har bebis är det svårt att tänka sig in i och när jag själv funderar på vad det är jag egentligen gör på dagarna så blir det inte så många ord: Tar hand om Inez. Vad det innebär är en låååång lista. Men jag tänker inte skriva ner den här och avskräcka blivande mödrar ;-) Nejdå, men det är mycket. Mycket bajs, kiss, spyor, onda tuttar, gråt, skrik, ont i nacken av bärande och vaggande. Förut hann jag kolla Facebook både 1 och 50 gånger per dag. Nu kan det faktiskt gå 1 och 2 dagar utan att jag hinner sätta på datorn. Har sakta men säkert kommit igång med lite promenader. Mina leder kan nog jämföras med en komapatients och det kommer nog ta ett tag innan jag kan dansa på ett dansgolv. Apropå dans... nu ska jag beställa hem Zoomba!! rättar stavfel ZUMBA ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0