Varierad kost

Nu börjar vi komma in i våran rytm här med maten (peppar peppar...) Inez äter för det mesta runt kl 7.00-10.00-13.00-16.00-20.00-23.00-03.00 plus minus en timme. Då får hon först bröstmjölk som jag pumpat ut och sen fyller vi på med mjölkersättning. Nu misstänker jag att jag fått någon infektion på brösten så jag undviker att amma. Antar att pumpa går bra? Annars försöker jag amma några ggr per dag med. Ibland får hon grepp och ibland inte. Men nu känns allt tryggt och stabilt med maten. Hon får också Minifom innan maten och har börjat slappna av mer, gaserna verkar ha minskat! I morgon kommer BVC på hembesök och väger Inez, hoppas hon är uppe i födelsevikten nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0