Foglossningar, enormt svullna fötter....

....halsbränna, humörsvängningar och rastlöshet. Hej va det går. Dessa foglossningar gör mitt liv till ett helvete idag. Hormoner av den djävulska sorten triggar den irriterande bitchen som bor i mig. Idag vill jag bara hugga av mig benen, eller i alla fall stoppa in handen och stretcha ut dessa bäcken en gång för alla!! Räcker det inte nu??!!!
Graviditeten är verkligen upp och ner. Älskar när de goda hormonerna kommer och ger sitt lyckorus ♥ Vill inte vara den här bitchen idag. Som tur är kan hon inte ta över hela mig utan jag är medveten om att det inte är jag som vill be alla dra åt skogen och bara gråta och kasta sönder saker. Det är ett tyst krig som pågår inom mig. Billy är farligt nära att trampa bitchen på tårna ibland. Krävs ju inte mycket. När han gjort det är jag snabbt framme och ber om ursäkt o hennes vägnar och han blir aldrig arg på mig, skrattar lite och säger att han förstår att det inte är jag. Håller sig undan. Men jag behöver massa kramar och pussar!!! Men hon hindrar mig från att säga det till honom, istället morrar hon bara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0