God morgon

Inatt har jag sovit ganska ostört! Drömt en massa djupa drömmar. Skööönt. Man vaknar på mycket bättre humör.
Jag kan se mina anklar och en fotknöl på utsidan av fötterna. Lite mulliga e dom men såhär normala har de inte varit på många veckor. Lika bra att sitta still ett tag och beundra dem... snart när jag utnyttjar mitt braiga humör till städning så sväller de säkert igen. Men jag har fått bevis på att jag kommer se normal ut igen. Idag blir det som sagt lite städning. Ska plantera tomatplantan jag fick av Blomman häromdagen också. Sen kommer Billy och studsmattetoken så jag ska hitta på nåt gott att äta till ikväll. Ćevapčići med bulgur blir det nog.

♥ Du vet att jag vill att du ska komma ut nu men stanna du i magen ett par dagar för vi vill inte väcka storebror mitt i natten. På lördag är det 110611 och det andra datumet som Billy gissade på ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0