Härlig dag



Varit på shoppingtur med Billys mamma, köpte lite babykläder. Ett jättesött set på H&M i gult och vitt! Billys mamma köpte med ett sött gulrosa set, hon vill nog gärna att det är en liten tjej i magen men jag har bett henne låta bli att köpa nu innan, bättre sen när vi sett Trollet. Att det är lite rosa gör inget, men hon titta väldigt mycket på söta klänningar med spets :-D Sen blev det mat hos svärföräldrarna och pappa dök upp och snickra lite trall. Otroligt sugen på iskallt vin så jag köpte en flaska Chapel Hill sparkling rosé, men den va inte alls lika god som den jag drack till nyår. Chapel Hill alkoholfri champange. Varit ovanligt godissugen idag, så det blev lite fredagsmys... tills halsbrännan gjorde sig påmind. Inte sovit någonting och full rulle idag så nu blir det nog att jag slocknar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0