Lyckorus på Dagen D

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Du har gått 39 fulla veckor och 6 fulla dagar (v39+6).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum idag
Du har 0 dagar kvar till beräknad förlossning.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Känner mig riktigt glad idag! Konstigt, borde ju vara arg för att jag inte ligger och krystar just nu... Men jag myser här hemma. Det spöregnar och dundrar ute, jag kollar på en mysig film (Spiderwick på Tv) och har ätit en hel kebabtallrik till lunch!! Bad Billy köpa med sig jordgubbar och glass när han kommer. Idag om någon dag får jag unna mig känner jag. Blodtryck, aningen högt men inget anmärkningsbart, Urin +1. Men jag mår bra och ingen huvudvärk. Ska ändå kolla 2 ggr i veckan. Jag har planerat att börja värkarna i morgon när Billy är i Nyköping med jobbet, vi behöver lite spänning i tillvaron ;-)

Grattis Alexandra !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0