Surt

Var ju på ganska bra humör tidigare idag trots fötter och div andra krämpor. På eftermiddagen efter lunch när jag satt ute började svimmkänslan och dimmiga synen smyga sig på. Nästan samma som igår så jag ringde förlossningen igen, för nu börjar jag ju bli orolig om jag har någon brist eller vad det kan vara. Men barnmorskan lät så lugn så och sa att jag skulle gå in och lägga mig och vila... GAAAAAAAHHHHHHH!!!! Skitsur fick jag gå in och lägga mig och dra ner persiennerna och låtsas som att det regna.
Inga bilder har jag tagit heller... får bjussa på denna från förra våren när jag och Billy var hos Anno och Niklas i Pamplona, Spanien. Utsikten var sjukt fin!! Kul att kolla igenom gamla bilder ibland...I morgon är det barnmorskan, förhoppningsvis sista besöket. Och så får jag sällskap av min vän Blomman :-)




Tänker på bebisen som jag skrev om innan som inte mådde så bra... hoppas allt gått bra nu. Sist jag hörde något lät det hoppfullt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0