Svimmig

Sov ganska länge i morse, vaknade ofta inatt och kände mig hur tung som helst mellan benen. Känns som att Trollet försöker borra sig ut men min kropp vill inte släppa.
Var på Tuna Park med Billy idag och blev helt plötsligt snurrig... gick och köpte vatten men det hjälpte inte. Kände mig helt borta. Hade dessutom svettats ovanligt mycket hela morgonen. Billy vart orolig att det skulle vara havandeskapsförgiftning. Jag hade ätit frukost och druckit vatten innan med och det va ju inte så ansträngande och varmt på Tuna. Ringde förlossningen och de tyckte jag skulle äta och vila. Så nu ligger jag här på min kära soffa igen...

Men jag kom hem med nytt objektiv ♥weee och Billy med nya jeans... Bilder kommer senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0