Tralla la V38+0 i dá

Kom nu lilla ♥ jag orkar inte mer...
Varmt idag och 5 liter vatten i varje fot. Köpte ett par badtofflor i min storlek på Stadium igår(Billys är alldeles för stora), med karborre så man kan justera bredden. Tummen upp!! Ska bli så skönt att kunna ha vanliga skor igen, känns som den dagen aldrig kommer komma igen, men det gör den ju. Men jag har ingen lust att ens visa mig ute fram tills dess. Exakt 2 v till beräknad födsel idag. Just nu har jag en känsla att Trollet kommer komma på beräknad dag. Tänk om man visste exakt när det skulle hända, vad annorlunda hela ens situation skulle vara. 2v + 2 v - är rätt stor marginal och säger ingenting om när det kommer att ske... 4 veckors pirr att när som helst händer det...
Pappa och Billy är och köper trall. Lite på impuls fick vi för oss att bygga altan utanför vårat förråd/stuga. Det blir skönt med trätrall att ha utemöbler på och en vägg med lite lä. Blev inga bilder igår, ska se om jag lyckas fota något idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0