Final countdown

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Jag är på dag 274 av 280. (97,9%).
är i vecka 40.
har gått 39 fulla veckor och 0 fulla dagar (v39+0).
är i 9:e kalendermånaden.
är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Mån 20 jun 2011
Jag har 6 dagar kvar till beräknad förlossning.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Nu finns det inget mer att läsa om min graviditet... har kommit till "sista" veckan. Känns lite mysko att radera appen från telefonen och inte gå in varje måndag på mammasidorna och läsa om vad som händer denna veckan. Jag har levt en vecka i taget, varit tacksam för varje vecka som gått och att bebisen mått bra.
39 måndagar...kanske 1 kvar...
Och ändå känns förlossningen så långt borta i bland!! Jag har haft lite mer molvärkar till och från, mest på kvällarna. Annars inga tecken på att det skulle vara nära.

Idag kommer Alexandra på besök. Tänkte ta gravidfoton på henne. Jag ska först på extrakoll hos barnmorskan. Skulle ta med morgonurin men det glömde jag när jag stapplade in på toan i morse. Har inte haft yrsel sen förra veckan, så allt ser nog bra ut!

Det är så spännande.... Snart ses vi


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Tack för en super trevlig dag :)

2011-06-14 @ 19:37:00
URL: http://lillaundret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0