Varken eller



Gårdagen flöt iväg, vi var i Borsökna och badade, jag doppade bara fötterna. Vattnet var varmt men jag känner inte för att bada just nu. Altanen blev färdig, det åskade lite mysigt på eftermiddagen och sen åkte vi till Borsökna igen för ett snabbdopp innan Billy lämnade "Hampe" till sin mamma över natten.

Känner mig lite likgiltig idag, mår varken bra eller dåligt, vill inte göra något speciellt, är inte rastlös, inte jätteont, inte jobbigt, inte helt ok heller, trött men kan inte somna...kan bara vara men inte njuta av det.
Inte så mycket mer att säga om denna dagen. Går in i v 40 i morgon.. eller har gått 39 fulla veckor. Vi ska skriva på faderskapet på eftermiddagen och på tisdag ska jag på extra besök hos barnmorskan. Har inte så mycket mer inplanerat eller att se fram emot. Kanske borde planera något inför nästa vecka, annars finns risken att jag går in i en frustrationsperiod igen och blir deppig. Någon som känner sig manad att komma över och underhålla mig? ;-) Ja eller jag vet!! Någon som vill bli fotograferad???

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag skulle gärna vilja komma och träffa dig, och jag skulle gärna vilja bli fotograferad :) Men har ingen bil så kan ju inte ta mig ut till dig. Hör av dig om du ska till stan, om vi ska ta en fika eller så :)

Kram!

2011-06-12 @ 18:22:16
URL: http://lillaundret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0