Bra dag idag

Förutom plaggen i tidigare inlägg köpte jag även dessa. Omlottklänning har jag letat överallt efter ett tag och hittade denna på Indiska! Mera sånt som är bra för stora magar och är amningsvänliga. Basebolljackan kunde jag inte låta bli till trollet!
LAUREN dressLindex Shop Online - Baseballjacka

Det var en chansning att ha picknick idag då de lovat regn. Men så fort jag kom till parken så sprack alla moln upp och det vart kanonväder! Vi satt i tre timmar och pratade om....ja gissa vad. Så skönt att bara få prata av sig och lyssna på andras krämpor och upplevelser! Tur att jag fick på mig skorna i morse, annars hade jag missat denna dag.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag har köpt likadan jacka till pyret :)

2011-05-15 @ 16:00:49
URL: http://lillaundret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0