Idag blir det

 










Med några andra härliga blivande mammor.
Hoppar över gravidsimningen idag. Tänkte gå en sväng på stan innan picknicken och det blir alldeles för många aktiviteter på en dag om jag ska simma innan också! Haha! Nej men jag orkar verkligen inte. Usch vad det är utmattande, är verkligen avundsjuk på de som klarar av att jobba och göra saker som vanligt sista månaden de är gravida. Men jag försöker att förstå att alla är olika. Jag är inte lat, jag vill verkligen men min kropp säger stopp.

Skulle behöva köpa en mysdräkt eller kofta till trollet i magen. Kom på att vi bara har bodys och byxor, men det kan ju vara kallt den dagen vi åker hem från BB. Och strumpor måste jag komma ihåg också!

769489Lindex Shop Online - SetLindex Shop Online - 2-pack sockor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0