♥ Mary´s ♥

Marys Café & Butik är ett resultat av många idéer och tankar av oss och våra nära och kära!
Vi har skapat något vi tycker om, med De vi tycker om.
Det gör Marys till en skön plats att vara på – både som gäst och som personal.
Gästerna skall känna sig genuint välkomna då de kliver innanför grinden.
Atmosfären på Marys är varm och familjär.

Vi hälsar dig ❤välkomen!

Text och bild tagen från http://maryscafe.se/

 

Älskar Marys. Som att sitta i sin egen trädgård och fika/äta men med en massa andra människor. Hemmet möter uteservering.

-Varför inte bjuda in massa folk hem till dig då?

-Jag slipper diska och städa ;-)

Förra sommaren var vi på trubadurkvällar och även när Dregen och Pernilla gästade Mary´s. Det blir så intim och mysig stämning, som att vara på en trädgårdsfest hos någon med 1.a klass underhållning! I sommar är jag och Trollet stammisar. Har ca 3 km gångväg så det blir en perfekt promenad att gå. Kanske varje dag :-)

Idag ska jag och några andra blivande mammor dit och luncha. Håll tummarna att vädret blir bättre! Och att jag får på mig skorna idag...

Ciao!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0