Prestationsångest.

Känner mig ganska off idag. Har mest suttit och kollat design och koder till hemsidor. Det var ett tag sen jag höll på, det märks! Usch vad efter jag känner mig..
Men meningen med bloggen är att jag ska ha ett forum att lägga ut mina bilder på och ha något att småpyssla med när jag är ledig innan bebisen kommer och förhoppningsvis när jag är mammaledig också. INTE bli bloggdesignproffs och mästerfotograf på ett par månader! Blir alltid så när jag får för mig att göra något, slutar med ingenting.
NER med kraven på mig själv, herregud jag ska snart bli förälder... det är ju den största prestationen i världen. Ingenting jag bara kan sluta med när jag inte känner mig tillräckligt duktig...

Måste lugna mig lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0