Rockabilly mode I Like



Tog med mig kameran till Saras möhippa igår. Det var riktigt kul att fotografera tjejerna som "klätt ut sig" eller skulle nog mer säga klätt upp sig! Det är ju ett så kvinnligt och sensuellt mode. Megan uppe i vänstra hörnet påminde om "we can do it" planschen och andra tjejer var supersexiga pinuppor.


En mycket lyckad möhippa. En möhippa enligt mig ska INTE vara förnedrande för bruden, alla ska vara delaktiga i utklädsel och lekar. Även jag som är gravid hade roligt och kände att jag kunde vara med. Surprisen på kvällen var pricken över i.et. Vad det var håller jag hemligt ;-p
Kanske lägger upp fler fotografier därifrån senare. Måste kolla så tjejerna tycker det är Ok.


Nu sova... i morgon är det föräldragrupp.

Kommentarer
Postat av: Frida (saras syster)

Jag tycker att det är okej att du lägger ut här på bloggen!! :D Kramar frida

2011-05-16 @ 14:20:29
Postat av: Anonym

Jättefint miia!! Lägg ut på bloggen men linka ej till facebook...kanske kan störa vissa om du förstår..;)

2011-05-16 @ 20:22:02
Postat av: Miia

Jag förstår inte hur du menar med linka till facebook? Men jag frågar alla personligen innan jag lägger ut bild här på dem. På facebook har jag satt albumet på att endast vänner kan se. Tyvärr kan alla tagga på facebook, men man kan ta bort taggar på sig själv och jag tar givetvis bort bilder om man vill. Jag lägger inte ut någon personlig information här. Mvh Miia

2011-05-16 @ 22:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0