Söndag

Bebisen har varit väldigt lugn hela helgen. Inbillar mig att det är för att Billy är hemma :-)
I morgon ska vi till Bm och kolla så trollet verkligen är fixerat, har varit det i några veckor nu enligt Bm. Vi ska även prata om förlossningen.
Magen är riktigt stor nu!! Jag har väldigt svårt att röra mig, det tar liksom stopp på något sätt när jag går, känns som att någon har sparkat mig mellan benen och så känner jag mig kissnödig och blir hård om magen, måste sätta mig ner. Smärtan som jag haft i ena skinkan sedan vecka ?15? har i alla fall försvunnit.. tjohooo!!! Skönt med lite variation.. hmrf..
Idag tänkte vi åka ut en sväng och fotografera, igår blåste det så mycket så det blev inte mycket gjort. Vi åkte till Strängas för att äta lunch på någon mysig uteservering. Slutade med att vi hamnade på kebaben. Kom på att det blev exakt likadant som förra våren när vi tänkte samma sak. Haha! Men det var en väldigt god kebab och det blev ju mysigt med en utflykt.
Sen ska vi tydligen klippa gräsmattan också. Förhoppningsvis har jag fina bilder att lägga upp senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0