C O L O R F U L

Var hos frisören för 2 månader sedan och färgade håret. (första gången jag färgade hos en frisör) Jag brukar bara tona men tröttnat på att tona så ofta och tänkte att färg håller ju längre. Men... 2 veckor efter så hade nästan all färg försvunnit alltså ca 3-4 tvättar senare. Jag var sjuk i en vecka men ringde så fort jag blev frisk till frisören och åkte dit för att visa upp håret.

Summan av kardemumman var att hon inte skulle göra om det utan jag skulle betala 300:- för det i så fall. Betalade 1300:- för klipp+färg en månad tidigare... ETTTUSENTREHUNDRAKRONOR ...Maj Gaaad...

Jag skyllde inget på frisören utan ifrågasatte bara färgen eller om det kanske har med graviditeten att göra.. men hon hanterade det som om jag hade gjort något... vad skulle det vart... tvättat med klorin?? Aja.. min slutsats blev att jag nog fortsätter färga/tona själv och spara MASSA pengar. Lite synd att hon förlora en kund, kanske klipper jag mig själv också i framtiden. Luggen fixar jag ju själv :-)

 


F I X A   T I L L   L U G G E N


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0