Efter 260 dagar...

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Jag är på dag 260 av 280. (92,9%).
är i vecka 38.
har gått 37 fulla veckor och 0 fulla dagar (v37+0).
är i 9:e kalendermånaden.
är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Mån 20 jun 2011 jag har 20 dagar kvar till beräknad förlossning.
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Inatt blev det inte mycket sammanhängande sömn. Vaknade av både det ena och det andra hela natten. Halsbränna, snarkningar, kissnödig, ont i ryggen, ligger obekvämt, svettas. Vet inte hur jag ska slippa halsbrännan? Nu åt jag apelsin igår kväll för det är himla gott och läskande men citrus ska ju tydligen göra saken värre. Är mest sugen på fräscha syrliga saker. Blir alldeles torr i munnen av Novalucolen eftersom jag får ta så många om dagen. Får googla efter lite huskurer/tips...Äta rå potatis morgon, middag, kväll? neeee....

Nu har jag börjat dagen med att gnälla av mig, då över till något positivt! 20 dagar till beräknad förlossning, det blåser inte storm här som det gjort i nån vecka nu = jag kan sitta ute lite. Idag borde läkaren höra av sig angående röntgen plåtarna...om han inte ringer borde det betyda att det inte är något konstigt med dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0