V37 idag...



Inte sovit så bra i natt. Urk! Vad det är äckligt med sura uppstötningar. Åt choritzo i fredags och natten till lördag hulkade jag hela tiden. Kommer inte kunna äta choritzo på ett tag nu :-( Novalycol är min bästa vän just nu. Inatt var det mest halsbränna tack och lov.
Sen vaknar jag av att jag snarkar. Hahaha! Jag väcker mig själv med mina grymtningar och så vaknar jag och hela handen är dyngblöt av dregel. Vilken syn!! HET är man...hetare än någonsin!!

Så skönt att ha kommit så långt i graviditeten nu, hur sakta det än går så kommer ju förlossningsdagen. Idag ska vi till barnmorskan och sen har jag bara 2 bokade besök kvar. Lovar mig själv att försöka njuta av tiden som är kvar. Jag har nästan gått och blivit deprimerad på grund av min orörlighet. Måste ju inse att det inte går att göra något åt det utan jag får göra det jag kan av situationen. Vilket i mitt fall är sitta hemma och kolla på film, Tv, redigera bilder, läsa, lära mig mer om foto, sova när jag vill, läsa bloggar... Har en känsla av att jag kommer uppskatta denna lugna tid senare. Kanske föder i morgon, nästa vecka, om 28 dagar då jag är beräknad eller så får jag vänta i 40 dagar till. För 40 dagar sedan hade jag precis startat bloggen, och det känns ju som igår.

Det gör inget, så länge DU mår bra i min mage. Du får stanna tills du är redo att komma ut. Men du ska veta att jag längtar ihjäl mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0