Varit på röntgen

Osminkad, inga smycken, ingen pacemaker, inget metall i kroppen- check!
Fick ta på mig en snygg lång grön T-shirt och lägga mig i en kapsel på rygg. Brukar inte ha problem att ligga still men det var väldigt jobbigt för mitt bäcken att ligga på rygg i 20 minuter... har inte gjort det på snart 9 månader ;-) Gjorde riktigt ont. Jag fick lyssna på radio om jag ville, men hörde ju inget förutom det hemska ljudet av maskinen. Det var ganska läskigt att ligga där. Fick mardrömstankar om att jag visst hade någon metall i kroppen som började blixtra! Som det kan göra om man ställer in en tallrik med guldkant i micron. Lyckades ändå lugna mig och försökte träna på andning och avslappning. Nu väntar jag bara på att läkaren ska höra av sig med resultaten. Känner mig ganska lugn. Blev lite chockad igår bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0