@home

Hemma igen! Kort och intensiv helg, men mycket rolig! Inez fick träffa sina 8 kusiner, faster, farbror, kusinbarn, mostermormor(min syster) och hälsa på sin mormor på kyrkogården i Trelleborg. Förutom att umgås hann vi med att äta falafel, gå ett varv i Västra hamnen där det var fullt på uteserveringarna fast det är november, spela Tv-spel och sen var det dags att köra hem igen. Igår när jag satt på toaletten skriker Camilla (min systerdotter, Inez kusin) Miia kom! Hon sitter!!! Jag kan inte, sitter lite illa till.... Men hon lyckades fånga detta på bild. Duktiga tjejen satt rak i ryggen i soffan utan stöd ganska länge :-) (bild kommer)
Ny vecka...nya framsteg...varje dag är spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0