Mammig



Ett tag trodde jag Inez kanske hade kolik, eller i alla fall magknip varje kväll. Hon kan vara en ängel hela dagen för att sedan gråta oavbrutet i timmar innan läggdags. Men nu har det visat sig...hon är mammig. Billy brukar natta och umgås med henne på kvällarna och ibland har det gått bra. Men han har fått vagga henne snyftandes till sömns. Men nu när jag går in och lägger henne så är hon helt annorlunda. Inga gråtattacker. Vi får pröva med att natta henne tillsammans så hon känner sig trygg med båda. Första månaden var det mest pappa som dög...nu mamma. Hon utvecklas och detta är en period då hon behöver mycket närhet och bekräftelse på att jag finns för henne och om jag går så kommer jag snart tillbaka. Lilla Trollet ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0