Rutiner och mys



Tiden flyger iväg och jag hinner inte riktigt med att skriva här i bloggen. September bara försvann. Inez växer fort och jag ser nya saker i hennes ögon varje morgon! Hon pratar och härmar, har börjat gripa efter saker och sitter rätt bra med stöd. Hon har börjat spy väldigt mycket och jag undrar vad det kan bero på? Hon sover för det mesta gott om nätterna och väcker mig med ett leende. Hon kan vara sååå mysig när hon vaknar, ligga och prata och skratta! MYS. Jag älskart!
Och mamma då? Jo jag mår som bäst när vi har stadiga rutiner och dagarna följer ett mönster. Har vissa aktiviteter som jag försöker hinna/orka varje vecka... Har börjat sitta värd på ett träningsställe 2½ timmar en gång i veckan så jag får träna gratis! VILL träna varje dag, men har lyckats 3 ggr i veckan...
Ryggen har fått sig en omgång hos knotknäckarn då det inte känns helt ok. Ska gå igen i morgon så får vi se om det blir bra. Vikten... ja du, jag blir smalare...det ser jag men vågen står på samma siffror varje dag (+15 kg från inskrivning...+20 från mål) Tror jag ska kasta vågen!

I morgon är det ny vecka...fokus på att träna bra och sova gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0