.... Paus

Oj...det har gått 2 månader sedan jag skrev. Kanske ska meddela de få men viktiga läsarna jag har att jag pausat bloggandet ett tag. Hinner inte riktigt med just nu då det är fullt upp med Inez. Tänkte starta en hemsida så det kan nog bli så att bloggen följer med till den sen, vi får se.

Inez blir om några dagar 8 månader. Hon ålar sig SNABBT fram överallt och ställer sig upp bara hon har stöd.
Vi spenderar de flesta dagarna på öppna förskolan, där trivs hon bland andra barnen och leksakerna. Hemma är hon väldigt mammig och jag får inte lämna hennes synfält för en sekund!
Älskar mitt lilla troll över allt annat och börjar få lite ångest över att tiden går fort och att det är dags att söka dagis! Så nu ska jag njuta och umgås och ta vara på tiden med henne för hej vad det går undan!!!
Lite dubbla känslor blir det... jobbigt att man inte får något annat gjort då hon kräver mycket uppmärksamhet --- jobbigt att tiden går fort och att jag snart börjar jobba....

... ta hand om er...  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0